Известие

Collapse
No announcement yet.

Странно палене 147 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от kraska1 Покажи съобщение
    И при мен така,ТС 1,6,пали дори на 3 път когато е студена.Неподава гориво ли какво,незнам.Тресе и загася,после като запали немога веднага да дам газ,глъхне и няма тяга.Като позагрее се оправя.
    И ти си за диагностика
    Поразпитай добричката бригада къде ходят на диагностика . Ама май ще трябва до Варна да идваш .
    Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
    Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
    Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

    Comment


    • #17
      Във варна при Иво ходих,но тогава не го правеше този проблем,ако я покарам така ще повреди ли нещо друго?

      Comment


      • #18
        http://clubalfaromeo.com/forum/showt...=48369&page=28
        Alfa Romeo 156 2,0 TS
        Alfa Romeo 159 1.9 JTS

        Comment


        • #19
          колеги аз сипах във алфетата една добавка от ОМВ за прочистване и заредих 100 октана и да чукна на дърво работата се стабилизира пробваите и вие преди да послушате колегите със секундното мнение "ДИАГНОСТИКА" ако някои се интересува коя е точно добавката мога да му кажа...

          Comment


          • #20
            Колега и Аз имах същият проблем, палех трудно когато беше студена, при мен проблема беше, че гореше много масло от счупени бутала и се беше получил нагар на сващите, след смяна на буталата и почистване на свещите от нагара пали от раз, сега има пък друг проблема ама като и да е.
            При теб нада ли е толкова сериозно, нека ти проверят свещите,бубините, може да е и от дебитомер, в краен случай нека ти измерят и компресията, това в случай,че свястна компютърна диагностика не хване проблема ти. Успех!
            Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
            ЕГН:0103041325

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
              Като за начало зареди 100 октана бензин и покарай с него, в доста от случаите лекува проблема..
              Ми колега аз съм ти го написал това за 100-те октана в началото на темата, даже само 100 октана без добавка пак е щяло да ти свърши работа

              И аз на моята така го лекувам проблема...с В-Повер Рацинг
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщение
                Температурен датчик , дебитомер .... диагностика му е майката .

                Така само спам се лее и като се появи "оня злия" със специалната клавиатура да видите какво става .
                Е дебитомера е на 4 месеца, темп датчик си е ок. От скоро почнаха да играят оборотите и тогава почна гадното палене, таз кола откакто я имам никога не е палела на 1ви оборот винаги въртя мин 2-3 пъти да запали, и като почна да клати обороти , сега от време на време се случва следното. Паля падат оборотите на 500 и аа да загаснее давам и газ изобщо не реагираа ии хоп оправи се сама , нз и аз от какво може да е ?! Зацапан дрозел?
                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                Comment


                • #23
                  и аз имах такъв проблем като тебе карах я на диагностика на 2 места не откриха нищо точно пък тогава колата не правеше тези номера сега го прави веднъж на 2-3 седмици после го няма пак се появи и изчезне аз поне свещи не съм сменял и се чудя дали да не ги сменя да вида дали ще има подобрение иначе по мотора всичко е сменяно без свещи и стъпково моторче
                  sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
                  Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

                  Comment


                  • #24
                    След смяната на ламбда сонда и термостат, проблема изчезна на 100%. Това беше преди две години, сега пак се появи. Сега смених дебитомер, поради други причини, цялостната работа на двигателя се подобри, но паленето не. Излиза, че един и същи проблем, може да се получава от различни места?
                    sigpic
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS - the current one
                    Alfa Romeo 145 1.6 boxer - the second one
                    Alfa Romeo 33 1.7 boxer - the first one

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от stefoo Покажи съобщение
                      и аз имах такъв проблем като тебе карах я на диагностика на 2 места не откриха нищо точно пък тогава колата не правеше тези номера сега го прави веднъж на 2-3 седмици после го няма пак се появи и изчезне аз поне свещи не съм сменял и се чудя дали да не ги сменя да вида дали ще има подобрение иначе по мотора всичко е сменяно без свещи и стъпково моторче
                      Аз съм с денсо свещи не е от свещите.
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                        Аз съм с денсо свещи не е от свещите.
                        аз също съм с такива ама са на 90 000км казаха че има хляб още на диагностика ама нз
                        sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
                        Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от stefoo Покажи съобщение
                          аз също съм с такива ама са на 90 000км казаха че има хляб още на диагностика ама нз
                          Е мойте са на има няма 7000.
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                          Comment


                          • #28
                            Пробвай да си прочистиш дросела, той трябва да е електронен, като моя има няколко букси по него, напръскай ги с контактен спрей за всеки случай.
                            Друго което можеш да пробваш е да ти прочистят дюзите на ултразвук. Това са не много скъпи процедури.
                            Много съжалявам, че не знам при мен от какво се оправи, за да те насоча, но сменях твърде многа работи по моя двигател.
                            Промивка на дросела не свърши работа при мен, а дюзите ги поочистих с бензин.
                            Аз когато имах твоя проблем с паленето, палех от първият път по следният начин, първо зъвъртам на стартер и чак след това натискам педала на газта, защото ако го натисна педала преди да завъртя на стартер дроселът въобще не реагираше.
                            Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                            ЕГН:0103041325

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
                              Пробвай да си прочистиш дросела, той трябва да е електронен, като моя има няколко букси по него, напръскай ги с контактен спрей за всеки случай.
                              Друго което можеш да пробваш е да ти прочистят дюзите на ултразвук. Това са не много скъпи процедури.
                              Много съжалявам, че не знам при мен от какво се оправи, за да те насоча, но сменях твърде многа работи по моя двигател.
                              Промивка на дросела не свърши работа при мен, а дюзите ги поочистих с бензин.
                              Аз когато имах твоя проблем с паленето, палех от първият път по следният начин, първо зъвъртам на стартер и чак след това натискам педала на газта, защото ако го натисна педала преди да завъртя на стартер дроселът въобще не реагираше.
                              Дюзите с добавка ли ги почисти?
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                                Дюзите с добавка ли ги почисти?
                                Не понеже сменях буталата, свалях главата и като я обърнахме от въздушните колектори излезе поне 200 грама масло, просто го изхвърляше от маслените отдушници заради счупените бутала, представи си дюзете как са били омазани, и почистването се състоеше в наливане на бензин във въздушните колектории изливането му, нищо друго, може би тове е свършило работа, но заради новите бутала не мога да съм сигурен. Знам, че има почистване на дюзи с ултразвук, мисля, че не е много скъпо, при теб може да свърши работа.
                                Last edited by vinilov; d.m.y г., 22:32.
                                Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                                ЕГН:0103041325

                                Comment

                                Working...
                                X